Oferta

Co oferujemy?

szkola-icon-2 szkola-hover

Szkoła Językowa Akademia Junior

Akademia JUNIOR to wyjątkowe miejsce dla dzieci i rodziców w Koninie.
To przestrzeń kreatywnej oraz twórczej edukacji poprzez zabawę i
wykorzystanie naturalnej dla dzieci ciekawości świata.

Grupy Wiekowe

Baby English

baby-english baby-english-hover

0-2

W szkole językowej najmłodsi (do drugiego roku życia) uczniowie biorą udział w zajęciach Baby English, są to zajęcia ogólnorozwojowe prowadzone w języku angielskim.

Na zajęciach dzieci przyswajają język wielozmysłowo - śpiewają, grają na instrumentach, tańczą, malują, lepią. Wielozmysłowa stymulacja w tym wieku pozwala na przyswojenie drugiego języka w sposób całkowicie naturalny.

badz-genki

Genki English

genki-english genki-english-akademia-junior
3-5 3-5-hover

3-5

6-9 6-9-hover

6-9

9-11 9-11-hover

9-11

Starsi uczniowie (powyżej 3 lat) rozpoczynają naukę języka metodą Genki English.

“Genki” to japońskie słowo, które oznacza radosny, ekscytujący, pełen życia .

Genki English to oryginalne, wpadające w ucho piosenki oraz interaktywne gry skłaniające dzieci do używania języka angielskiego w najkrótszym możliwym czasie. Genki English buduje pewność siebie co jest kluczowe w komunikacji. Metoda otrzymała pozytywną opinię Harvard Graduate School oraz University of Newcastle oraz została licencjonowana przez British Council.

Genki English powstała z myślą o uzyskaniu jak najszybszych efektów w komunikacji. Dzieci uczą się najbardziej powszechnych słów oraz zwrotów poprzez piosenki, zabawy i gry językowe. Kluczem do sukcesu w Genki English jest muzyka i gesty. Genki English pokonuje barierę nieśmiałości komunikacji w obcym języku i motywuje do mówienia po angielsku.
Genki English wprowadza również naukę czytania opartą o oryginalną formułę Genki Phonics po pierwszym roku nauki.

Przedszkole językowe Konin Przedszkole-hover

Przedszkole Językowe Akademia Junior

Przedszkole Językowe Akademia Junior oferuje edukację i opiekę dzieciom w wieku od 2,5 do 6 lat.

Naszym priorytetem jest nauka języka angielskiego, dlatego w przedszkolu językiem komunikacyjnym w przeważającej części jest język angielski.

Podstawę programową stanowi autorski program bazujący na Early Years Foundation Stage.

Dodatkowym elementem jest nauka angielskiego metodą Genki English, która uzyskała pozytywną opinię British Council.

Zajęcia w Przedszkolu Językowym Akademia Junior prowadzą wykształceni nauczyciele z doświadczeniem w pracy zarówno w Polsce, jak i w Anglii.

samolot

Pedagogika Planu Daltońskiego

W naszym przedszkolu pracujemy zgodnie z zasadami pedagogiki planu daltońskiego, którego hasłami przewodnimi są wolność, samodzielność oraz współpraca.

Wierzymy głęboko, że dziecko potrafi odnaleźć odpowiedzi na wiele pytań bez ingerencji nauczyciela. Zdobywając tę wiedzę samodzielnie przechodzi przez proces o wiele głębszy, niż gdyby wiedza to została mu przekazana w sposób tradycyjny czyli całkowicie bierny i transmisyjny.

Wolność w podejmowaniu decyzji i samodzielność dane dziecku uczą je odpowiedzialności i dają poczucie sprawczości.
Codzienny kontakt z językiem angielskim w postaci zwykłej interakcji z nauczycielem oraz doświadczanie tego języka w codziennych czynnościach, sprawiają, że dziecko nabiera pewności siebie w swobodnej komunikacji w języku obcym.

Jeśli szanujemy dziecko i podążamy za jego możliwościami, to może ono zrobić więcej, niż od niego oczekujemy, a wszystko co dziecko potrafi – nauczycielowi zrobić nie wolno.

Helen Parkhurst
- motto edukacji daltońskiej
akademia-junior-konin-spacer-4

Z życia przedszkola

1.

Zajęcia główne zaczynają się po śniadaniu, dzieci pracują w zespołach zgodnie z pedagogiką planu daltońskiego.

2.

Młodsze dzieci realizują zajęcia jedynie w języku angielskim.
Dzieci starsze 4-6 lat oprócz części angielskiej, realizują polską podstawę programową.

3.

Po zajęciach wychodzimy na dwór zaczerpnąć świeżego powietrza. W ogrodzie mamy błotną kuchnię i gotujemy tam błotne potrawy, na wiosnę siejemy warzywa, które później zbieramy, w ogrodzie mamy również tajemniczą krainę wśród wysokich traw, zarośli i bambusów.

4.

Po obiedzie jest czas na czytanie książek głównie w języku angielskim oraz zajęcia wyciszające. Joga, muzyka relaksacyjna połączona z koloroterapią, zajęcia w kole z użyciem technik wyciszających.

5.

Po południu dzieci pracują i bawią się w kącikach zainteresowań. Są to między innymi kącik konstrukcyjny, kącik domowy, Dramatic Play Area (kitchen, housekeeping, restaurant, doctor), Craft corner czyli kącik artystyczny, Kącik manualny (puzzle, układanki) Sand and water table (Kącik z piaskiem i wodą), Kącik czytelniczy.

"Nie poniosłem porażki. Po prostu odkryłem 10.000 błędnych rozwiązań."

Thomas Alva Edison
warsztaty-logo warsztaty-logo-hover
o mediacjach
o warsztacie1
o kamili

Warsztaty

AKCJA - MINI MEDIACJA
Czyli jak możemy być częścią rozwiązania, zamiast częścią konfliktu.

O mediacjach

Krzyczące na siebie, zaczepiające się dzieci prawdopodobnie chcą być wysłuchane i zrozumiane. Czy osiągną to w ten sposób? Raczej nie. Znajdźmy alternatywę. Energia zjadana przez złość, bezsilność lub frustrację może popłynąć w kierunku szukania sposobu, jak dostać to, co jest dla nas w danym momencie ważne.
Minimediacje:
:: przydadzą się wychowawcom i rodzicom, znajdą zastosowanie w szkołach, przedszkolach, na placach zabaw, na koloniach, we wszelkich instytucjach,
:: mają na celu przekazanie dzieciom i młodzieży umiejętności konstruktywnego radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.
Dzięki mediacjom dzieci m.in.:
:: przyzwyczajają się do szukania rozwiązań zamiast winnych
:: uczą się słyszeć nawzajem swoje potrzeby zamiast krzyczeć, by ich zdanie było „na wierzchu”
:: wypowiadając swoje pomysły, które są brane pod uwagę i realizowane, budują pewność siebie
:: stają się bardziej odpowiedzialne i chętniej przestrzegają ustaleń, które tworzą/współtworzą
:: w szkole, a następnie na studiach, w pracy i w domu będą odważniejsze w proponowaniu strategii, bardziej chętne do wsłuchania się w potrzeby innych, otwarte na wielość rozwiązań.

O warsztacie

Zapraszamy na warsztaty nauczycieli, trenerów, wychowawców, rodziców, dziadków, baby-sitterów, nianie… Zależy nam, by wyposażyć dorosłych w takie narzędzia, dzięki którym będą mogli transformować sytuacje konfliktowe we współpracę, a kontakt między rozmówcami, mimo różnic zdań czy wieku, zbudują na zrozumieniu, zaufaniu i szacunku.
:: Model, z którego korzystamy, jest prosty, choć nie zawsze łatwy (szczególnie, gdy ciśnienie już podskoczyło).
:: Przyjrzymy się temu, co można zrobić, byśmy szli na rozmowę a nie na wojnę, nie tylko to deklarując, ale naprawdę działając w tym kierunku.
:: Zobaczymy, jakie znaczenie w konflikcie ma usłyszenie siebie nawzajem i w jakie sposób wspiera to znalezienie porozumienia.
Główną podstawę metodyczną warsztatów stanowi Porozumienie bez Przemocy Marshalla Rosenberga. Moja praca opiera się na tym światopoglądzie. Nie jest wymagane wcześniejsze uczestnictwo w warsztatach z PbP.

O Kamili

Jestem nauczycielką, tłumaczką książek z zakresu psychologii
i psychoterapii, współtworzyłam wiele projektów i warsztatów dotyczących szeroko rozumianego rozwoju osobistego. Jestem również mediatorką dziecięcą, towarzyszącą dzieciom w rozwiązywaniu konfliktów. Ponieważ widzę jaki skutek przynosi wyposażenie dzieci w narzędzia mediacji opartej na Porozumieniu bez Przemocy, wprowadzam je do przedszkoli i szkół. Od kilku lat prowadzę daltońskie przedszkole Akademia Junior oraz szkołę językową. W swojej pracy łączę ideę pedagogiki planu daltońskiego, Porozumienia Bez Przemocy oraz Mini Mediacji. Wierzę głęboko, że w każdym dziecku drzemie potencjał, który należy pielęgnować od najwcześniejszych lat. Obdarzenie dziecka zaufaniem i bezwarunkową akceptacją jest najpiękniejszą rzeczą, jaką można podarować drugiemu człowiekowi.
Prywatnie jestem mamą czwórki dzieci, które uczą mnie od kilkunastu lat jak budować z nimi relację, zamiast wciąż próbować mieć rację.

Sensoplastyka sensoplastyka-hover
Sensoplastyka
warsztaty-gry-na-instrumentach-marakasy-guiro warsztaty-gry-na-instrumentach-marakasy-guiro-hover
warsztaty gry na instrumentach etnicznych
zajecia-z-terapeuta-logorytmika zajecia-z-terapeuta-logorytmika-hover
Logorytmika
zajecia-z-terapeuta-metoda-dobrego-startu zajecia-z-terapeuta-metoda-dobrego-startu-hover
Zajęcia z elementami integracji sensorycznej
zajecia-z-terapeuta-dodoterapia zajecia-z-terapeuta-dodoterapia-hover
Dogoterapia
zajecia-z-terapeuta-metoda-dobrego-startu_1 zajecia-z-terapeuta-metoda-dobrego-startu_2
Metoda Dobrego Startu

Nasi Terapeuci

Współpracujemy z najlepszymi
grażyna

Grażyna Cieszyńska

TERAPEUTA

"Aby człowiek miał dobry charakter potrzebuje psa, który będzie go uwielbiał i kota który będzie go ignorował."

 

Zajmuję się felinoterapią. W kotach jest coś niezwykłego co powoduje, że kontakt z nimi czyni nasze życie lepszym. Obcowanie z kotem poprawia samopoczucie i nastrój. Intrygująca osobowość i nienarzucające się zachowanie kota sprawia że dzieci nawiązują z nim kontakt, uspakajają się i otwierają.
IMG_0783 (2)

Joanna Chęcińska

INSTRUKTORKA KREATYWNEJ REKREACJI RUCHOWEJ

Szukając swojego miejsca na ziemi znalazłam je wśród dzieci, gdy pojawiły się moje własne. Od urodzenia wychowywałam się blisko natury i jednym z moich ulubionych zajęć jest żeglarstwo. Lubię spoglądać jak dzieci otrzymując właściwe narzędzia do funkcjonowania i mogą się rozwijać. Kreatywne zajęcia ruchowe łączą ze sobą edukację z zabawą, mają korzystny wpływ na koordynację ruchową, wzmacniają ciało i mają pozytywny wpływ na umysł. Dzięki ćwiczeniom dziecko wypracowuje właściwą postawę, siłę i równowagę. Gry uczą współpracy, rozwiązywania konfliktów bez użycia agresji. Dzieci stają się uporządkowane i twórcze, naturalne w kontaktach, pełne wewnętrznego spokoju i pewności siebie.

Nie Przegap Najbliższych Warsztatów!

Bądź zawsze na bieżąco
dolacz-do-nas
to top button